Enpäs ole pitkiin aikoihin mitään tänne lykkinyt, periaatteessa ajattelin jo kuolleena ja kuopattuna... :'D Mut sitku Sussu ihanainen muistutti mua, just sopivana aikana tästä blogista, iski mulle nostalginen olo, ja totesin että enhän mä nyt mitenkään voi mun päiväkirjankorviketta hylätä.

Ja siis joo... Olen pokémon hullu ihminen, ollut aina. Keräilykortteja, pelikortteja, pari figuuria ja pelit omistan. :D Olen tässä lähiviikkoina pelannut nuzlockena pokemoneja. Kiran kanssa pelataan Ruby, ja tehdään siitä sarjakuva... Laitan sitten joskus linkkiä tänne kun saadaan se kunnolla käyntiin, nyt on vasta pari sivua valmiina niin ei vielä laiteta nettiin. :3

Elikkäs... mitäs sitten on tapahtunut tän puolen vuoden aikana kun en ole päivitellyt? 
EI MITÄÄN! :D No okei, täytin 18... ja sain töitä McDonaldsista.. mutta muuta erityistä, mainittavan arvoista ei tule mieleen..
Nyt olen Angiinassa... kotona... 

Omalla tavallaan mukavaa, että se on angiina eikä joku virus, koska antibioottikuurilla tän pitäis hoitua melko pian, mennään jo viidettä päivää kuurilla, kyllä se siitä... ^^''