Ei mulla siis muuta.. :D Jotenki outoa, että koko aikana ku ollaan seurusteltu, Arttu ei melkein ikinä soita tai tekstaa mulle ihan muuten vaan ja se jostain syystä häiritsee mua aivan kamalasti.. ^__^'' Ei siis siinä mitään, kyllä se ainakin pääasiallisesti jossain vaiheessa vastaa takasin mun viesteihin, tosin niistäkin yleensä puuttuu vastaukset mun kysymyksiin tai jotkut asiat on unohtunu ja se vastaus saattaa olla muutaman tunnin myöhässä... :D 
Ei siis muuten mitään, mutta jos kysyn esim. "Monelta pääset tänää töistä? Voisin tulla ehkäpä teille käymään tai jotain, jos se sopii, tai ehkäpä yöks jos mun äiti vaan päästää.. :3" 
Ni toden näkösin vastaus, sen muutaman tunnin päästä on: "tuu vaan, ei mua haittaa.. :)" 
SAY WUT? 8D i confus... sit tekstaan uusiks ne samat asiat monta kertaa ja ölölöööö... ei mulla muuta merkittävää. :D