Piirsin tähän sopivamman kuvan, mutta en saa skanneria toimimaan.. vittu.. no kunhan jaksan ladata photoshopin, ja joku päivä ehkä asentaa ton skannerinki yms. ni sitten saatte taas mun tekemiä kuvia ,ennen sitä vitut. 
Eilen... eilen oli mielenkiintonen päivä, mulla oli kivaa Kiran luona, aina iltaan asti kunnes eräät muutamat ihmiset tuhos mun illan totaalisesti. Nimeltä jätän mainitsematta keistä oli kyse, mutta he kyllä ite tietää (onneks kukaan ei lue tätä) ja kiitän siitä, että melkein aloin itkeä eilen jonkun nöhden, vitutus ei oo vieläkään laskenu, ja vihan, itkun ja ahdistuksen pidättelyst oon saanu kamalan pääkivun! Koko ajan huimaa ja taidan oikeasti kohta mennä hakkaamaan päätä seinään, että eipä siinä mitään, voisi edes pyttää anteeksi niin olo helpottuisi hieman... en taida oikeasti olla kovin hyvä ihminen, koska kaikki tää aina kohdistuu muhun, vaikka vaan yritän parastani? Tunnepurkaus ja silleen, ei mulla oikein muuta erityistä, jalat kuolee ja tippuu kohta pois kun seison paikoillani koko viikon aina, mulla on ollu jo 5 vesirakkulaa kantapäissä, AUTS sanon minä! ^^'