Avuttoman ihmisen kutsuhuuto.. :D mulla on tosi häpeä nyt päälläni leijumassa, oon lintsannu jo.... 42 tuntia koulua yhteensä kuukauden aikana... :C ihan vaan koska en oo jaksanu, ja äiti ei oo jostain syystä ollu tarkistamassa vilmaa niin se on tehny siitä mulle helpompaa (yleensä saan aivan kamalat megasuperraivarit ja kamalat sanktiot) ja hyvä vaan, koska jos mua olis oltu pakottamassa kouluun niin en olis kuitenkaan saanu mitään aikaan siellä.. mulla on stressi. tavallaan.. paljon asioita tapahtuu muttei mitkään selviä loppuun asti, haluaisin edes YHDEN asian hoitaa pois alta ennen kun nää tulvii mun yli.. 

Vuodatusta vuodatusta... tänäänkin olisin kyllä jo mennyt kouluun -mm. huonon omatunnoin liveittämiseksi- muttakun aamulla liikkaa, sitten natsimaikka-äikkää ja mulla on vähän kipeä olo kun olin eilen monta tuntia juoksemassa keskellä metsää... :'D (hauskaa oli, en valita)
huomenna menen... ja ehkä tänään vielä enkun tunnille, koska meillä on muistaakseni koe.. D: lähetin kaverille viestin tarkistaakseni asian... 

Niin ja olen hämmentynyt myös tunteistani, mutta se onkin sitten jo niin pitkä juttu, ja sellanen mistä en täällä viitti puhua koska en tiedä kuinka moni tätä loppujen lopuks lukee, eikä vaan mainitse itestään... Meidän luokkalaiset kuulemma oli joskus löytäny tän ja puhunut kaikkea pahaa musta, mutta en välitä.. :D jos he kerran näkee parhaakseen puhua paskaa selän takana, eikä oo munaa tulla sanoo asioita päin naamaa ni vellokoon pohjamudissa~ tai kommentois edes tänne nimellään...-w- 

no mutta joo tuota noin, ei mulla muuta kun sitä vaan että saan hermoromahduksen ja haluaisin vaan hautautua erään ihmisen syliin enemmän kun mitään muuta... ja ei, se ihminen ei ole Arttu tällä hetkellä koska se ei tunnu ymmärtävän jos mulla on paha olla ja sitten vaan ahdistun lisää koska valitan sille turhasta, haluaisin olla jonkun toisen sylissä, vähän ehkä nolompaa.. ;)