Tässä lähipäivinä, tai oikeastaan kuukausina on menny jotenkin erittäin hyvin, en halua antaa pikkuasioiden masentaa, eli muutamaa päivää lukuunottamatta elämä on pilvileijailua. :D Suurin syy tähän on varmasti Arttu, ja meidän kolme kuukautta jotka tuli tänään täyteen.. tavallaan tuntuu pidemmältä ajalta, koska ihan kun olisin tuntenu Artun koko ikäni... toisaalta taas aika kuluu tosi nopeasti kun on kivaa, ja tuntuu ihan kun olis mennyt vasta kuukaus! 
Niin ja mä en oikeasti varmaan tuu ikinä löytämää ihanampaa miestä kun Arttu... :3 se ymmärtää mun oikkuja erittäin hyvin, sietää mua huonoinakin päivinä, ajattelee miltä musta tuntuu ja on aina välillä ihan herrasmies.. :'D Ja kun pyysin sitä yllättämään mut jotenki kivasti, ite ajattelin jotain suklaata tai leffaan menoa ehkä parhaimmillaan, niin sepä ostikin mulle lentolipun joululahjaks, ja me mennään ens kesänä Barcelonaan!!! >w< ai kamala ,en tiedä miten saisin sille jonku yhtä upean joululahjan, ja tuo vaan mumisee että "ole oma suihkusi ja käy itsessäsi" 
Kyllä mun on jotain muuta silti tehtävä.. ^ ^  mutta onnellinen olen näinä päivinä ollut, ja siksi ehkä tää blogikin on jääny vähän takavasemmalle, mutta ehkä voisin viimein tehdä poikkeuksen, ja alkaa päivittää tänne myös hauskoja, arkipäiväsiäkin asioita ainaisen valituksen sijaan, ettei ihmiset luule mun elämää ihan synkäks.. :3


Niin ja ihan siis otsikkoon liittyen vielä, että pitkän pähkäilyn jälkeen tyydyin sitten tekemään ihan tavalliset cupcake korvikset itelleni... :3 onhan ne söpöt~ <3